Kill Me Baby 03 – TR Sub

Merhaba!! Ben DeathAngel =)

3. bölümü de ben vereyim dedim. Bu bölüm geçen haftaya göre biraz geç kaldı. (Muhtemelen tek başıma çevirdiğim için -.- ) Her neyse =) Bu bölümü öncekilere oranla daha güzel ve komik buldum. Sizin de düşüncelerinizi bekliyorum ^_^ İyi seyirler.

Multiupload || Fileserve || Torrent [720p] / / mkv softsub \ \
Multiupload || Fileserve || Torrent [720p] / / mp4 hardsub \ \

Not: Bu bir [10bit] sürümdür. Yani pc’nizde codec eğer eski ise görüntü alamazsınız arkadaşlar… Buna çözüm olarak eğer problem yaşarsanız, eski codec’inizi silerek yerine en son çıkan codec’i kurmanız yeterli olacaktır. Yandaki linkten codec’in son versiyonuna ulaşabilirsiniz.

3 thoughts on “Kill Me Baby 03 – TR Sub

  1. Yokluğumu hiç aratmıyorsun valla xD Yeni bölümünü bende daha izlemedim, senin için normalde yapmadığım bişey yapıp tr alt yazıyla izlicem xD

    Eline sağlık canım :)

  2. Şuan internetle ilgili problem yaşıyorum, bu yüzden torrentler aksadı ayrıca, direct download'larıda zamanında veremedim. Kısa zamanda hazır olacak.

Leave a Reply

