Zoku Sayonara Zetsubou Sensei [01-06]

Merhaba Arkadaşlar başka bir anime serisiyle sizlerle olmaya çalışıcam :) Daha önceki çalışmam baya duygusal bi anime olan Zoku Natsume Yuujinchou üzerineydi o yüzden biraz gülelim artık diyerek tam bi komedi tufanı olan Zoku Sayonara Zetsubou Sensei üzerine çalışmaya başladım :) Bu animemizin güzel yanı konusunun olmaması sadece ana karakterler aynı geri kalan herşey ise komedi , saçmalık , gır gır :) Güleceğinizi garanti edebileceğim animelerden biri :)

Biraz içeriğinden bahsediyim. Baş kahramanımız Itoshiki Nozomu umutsuz bi öğretmendir. Hayatında başına gelen hemen hemen herşey onu umutsuzluğa düşürüyor. Zaten Nozomu birçok kez duyucağımız cümlede bu olcak ” Umutsuzluğa düştüm! ” :) Her umutsuzluğa düştüğünde intihar etmeye çalışan Nozomu’nun başına aklınıza gelmicek şeyler gelicek. Öğretmenlik yaptığı okuldaki sınıfında da normal bi kız hariç :) hepsi değişik yönleriyle bela olan birçok kız öğrenciyle uğraşıcak :) Normal kızımız ise normalliğiyle komedi konusu olucak :) Umarım güler eğlenirsiniz :) İyi Seyirler … :)

[BFS] Zoku Sayonara Zetsubou Sensei 01 TR Sub
Megaupload

[BFS] Zoku Sayonara Zetsubou Sensei 02 TR Sub
Megaupload

[BFS] Zoku Sayonara Zetsubou Sensei 03 TR Sub
Megaupload

[BFS] Zoku Sayonara Zetsubou Sensei 04 TR Sub
Megaupload

[BFS] Zoku Sayonara Zetsubou Sensei 05 TR Sub
Megaupload

[BFS] Zoku Sayonara Zetsubou Sensei 06 TR Sub
Megaupload

Altyazı Dosyaları
Arkadaşımızın talebi üstüne alt yazı dosyalarını ekliyorum. Sırayla bölümleri alt yazı kaynağı olmadığı için 1,2,3… diye çevirmemiştim arada atladıklarım oldu ( zaten bir hikaye izlenmediği için hiçbir fark yaratmıyo … ). Alt yazı scriptlerine burdan ulaşabilirsiniz.

NOT: MKV ve diğer formatlarda videoları izlerken sorun yaşıyosanız , Codec ‘in son sürümlerinden birini kurmayı deneyin. Codec ‘in son sürümünü indirmek için lütfen buraya tıklayınız.

4 thoughts on “Zoku Sayonara Zetsubou Sensei [01-06]

  1. ya bunun devamın eklemeyı dusunmuyormusun admın cok egelencelı bı anıme bızı bundan magrum bırakma lutfenn…

    • Merhaba kardeşim yeni bölümlerin , gerçek anlamda güzel çevirisi bulunmuyor o yüzden çeviri yavaşlamış durumda. Çeviren takip ettiğim birkaç grup var askerlik görevim tamamlandığında proje tabiki devam edecek :)

  2. keşke megaupload ve fileserve dışında alternatif linkler de olsaydı… yine de teşekkürler emeğine sağlık ^^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s